Seventeen-year-old twin brothers Iris and Ariel live with their mother and younger sister Lía on a beach full of molluscs, birds and reptiles. The teenagers have grown up isolated from the continent, in an unconventional relationship between siblings and with a transcendental connection to nature. Curious to discover what lies beyond the ocean, Iris decides to leave the island and head for the city. The shopping centres, the noise, the search for his absent father, the separation from his twin and his mother's absence define the importance of the love for his siblings and of his identity in nature.