Raphi is young, androgynous and somewhat naive. She writes poems and dreams of falling in love with a prince charming. She moves from her native France to Barcelona, where reality has little in common with her expectations. Diagnosed with gender dysphoria, she sets out on an arduous odyssey to assume her true identity. Doctors, work colleagues, trans friends, queer artists and even men she meets through Apps: all will give her advice, but only time and experience will help Raphi to find her place in the world.