Marina, a rather unsual nun, arrives in the summer of 1994 at El Parral, a school threatened with closure. Despite being welcomed with all sorts of pranks by the boarders, boys with no families, Marina has an idea that will change everything: to set up a football team. With the help of two nuns, Angelines, innocent and fragile, and Tatiana, rough and kind, they will create something like a real family. Years later, Valdo, one of the boys, will make his debut with Real Madrid's first team.