Emilio and Rosa have created a perfect family. In the 70s, in a deserted area of the Canary Islands, they have built a home full of love for their five daughters, all named after flowers: Lis (Lily), Iris, Melisa, Lila (Lilac) and Dalia (Dahlia). Here, isolated from civilisation and from a life they left behind in their country, they enjoy their personal paradise, cut off from the world. A world that represents a threat which, if it interferes with their family, could finish it forever. Emilio and Rosa know, they are the only ones aware of the danger, that's why they have spent their whole lives keeping a terrible secret from their daughters.