They're 30, but they live as though they were 20, even if they are too old to become young promises. They are enamoured with love, but destroy one another while looking for it, roving from ex-girlfriend to ex-girlfriend, from relationship to relationship. With pop and autofiction as its backdrop and the appearance of a famous woman singer who we're never sure is completely real, we will watch a game that kicks off when Zaida returns to the city after a breakup. La amiga de mi amiga is a screwball comedy involving 5 gay women. A moral tale set in the streets, beds and toilets of Barcelona.