Tequila. Sexo, Drogas y Rock and Roll is a documentary narrated by Cecilia Roth and with the participation of the survivors of the mythical rock band Tequila: Ariel Rot, Alejo Stivel and Felipe Lipe. The film tells the tale of the legendary rock band who provided the soundtrack for the liberation of young Spanish people during the transition. Five young people who suddenly pull off their dream of making good and those destroyed by the fame and success. But their songs have succeeded in lasting over time as indestructible classics.