It's a year since Ainhoa's father died. Since then, mother and daughter live in the farmhouse they shared with him. Ainhoa would rather leave the place, a space that reminds her of her father. The mother, on the other hand, wants her daughter to stay with her. When a cow dies on the farm, her mother will use it as an excuse to stop Ainhoa from going to the city.