A forest starts over. A town recalls the landscape it never saw. Hands, hoes, and boots that stir up the dry earth to bring to the surface the trees that once inhabited Ulla. Here the river is constantly born and murmurs an already forgotten language. Who will live in this forest when it exists? Can a forest be planted? Will someone give it a name? Where does a town begin?