Dolores, a strong and detached woman tasked with taking care of her deranged, ailing mother, is suddenly torn from her everyday life when a wounded dog falls from the sky onto the rooftop of her home. Through this newfound friendship, Dolores finds a way out of her monotony and embraces her wild side.