Moldova, early 90s. Dima, a tractor driver, wants to be enrolled in the military troops to take part in the local war on the Transnistrian border. Vasea, an Afghanistan war veteran, joins him. While on their way to the front, they find a carbonized body. Authorities ignore them without helping to identify the body. Dima and Vasea decide to bury the corpse according to the proper Christian rituals, but shortly they will go, together with the body, on an absurd journey to discover his identity. Debut film.