As her name indicates, Jeong-sun lives an uncluttered, modest life despite working at a food factory. Young-soo, a work colleague, approaches her. As they draw closer, they enjoy their secret relationship, and he takes candid shots of her in bed with his mobile camera. One day, she starts getting inappropriate stares from others. Debut film.