When married couple Egon and Maren lose their adult son, their family, which includes their daughter Lily, is paralyzed with grief. As it turns out, the three of them have very different ways of coping with grief and soon find themselves slipping apart. Now the three of them need to find their way back to life and to reconstitute the family. Forever is a life-affirming family drama set in Southern Jutland, the southernmost corner of Denmark.