A film about the family, love and solidarity. The countdown of three characters with three interwoven stories who try to stay afloat and survive 24 key hours that may forever change the course of their lives. The film explores the effect of a situation of economic stress on personal relations and how affection and solidarity can provide the impetus to get ahead. A gripping race against the clock on the fringe of a big city.