One rainy night a young woman abandons her baby at a church doorstep. The newborn is quickly picked up by two men who steal abandoned babies to sell them to willing parents with a fee. When the young woman, full of regret, returns to the church, she discovers the men’s illegal business and decides to join them in order to find the most suitable adoptive parents. During this unexpected road trip, the fate of those who cross the baby's life suffers a radical change.