Malena had her tubes tied after an abusive relationship and fled to Mexico City seeking a better life, but her ex-spouse took custody of her children despite her fierce fight. Today she has a new partner and is finishing the house where she dreams of living with her three children and a new baby. She needs IVF treatment if she is to have a second chance now that she's older and wiser. Malena decides to quit her job as a domestic worker and return home to set up a business and have the family she always dreamt of. Feeling abandoned, her children punish her while her partner threatens to leave if the IVF fails. Can she pull everyone together and make her dreams come true?