David is on the way to his hometown in Brazil to present a movie at a film festival. It's mid March 2020 and the Covid-19 pandemic is starting to spread rapidly over the country. A lockdown is declared, the festival is suspended and David's flight home is canceled. Alone, David needs a place to stay and sees no alternative other than to reach out to his father, Gerardo, an eccentric man with whom he has not spoken for over ten years. When David arrives at Gerardo's apartment, strange things start to happen.