The four most ruthless torturers of Pinochet's dictatorship are serving out sentences amounting to several hundred years in a luxury prison at the foot of the Andes. The place has a pool, gardens and aviaries where they are watched over by guards who feel more like their employees. When a television crew interviews one of the inmates, Contreras, his declarations fuel an unexpected backlash. Fearing their transfer to a regular jail, the military officers will do everything they can to stay where they are, unleashing fury and violence in the mountains.