In the midst of a silent divorce, Isabel leaves the city with her two children for her family's abandoned country house. She soon discovers that the sister of her housekeeper, María (Antonia Olivares), has gone missing. When Isabel offers her help, an unspoken pact to find the missing one is born between the two women. Meanwhile, Roberta (Aida Roa), the police commander in charge of the investigation, tries to get her son out of the cartels. The countryside is mined with confusion and danger, but regardless of these circumstances, determination in the face of destiny subsists.