An immersive archival journey through the explosive New York music scene of the early 2000s. Set against the backdrop of 9/11 and a world unaware of the seismic political, technological and cultural shifts about to occur, Meet Me in the Bathroom, tells the story of the last great romantic age of Rock'n'Roll through the prism of a handful of era defining bands: The Strokes, LCD Soundsystem, YEAH YEAH YEAHs and Interpol.