For more than a hundred years, the novel, Josefine Mutzenbacher or The Story of a Viennese Whore, has been the subject of controversy for its lustful depiction of child and female sexuality. Though published anonymously, over the years the novel has been attributed to the Austrian writer, Felix Salten (author of Bambi), and despite being banned for a period has also been celebrated as a world-renowned work of Viennese literature. With an ad in a newspaper, Ruth Beckermann announces a casting call for a film based on the well-known pornographic novel: "Looking for men between the ages of 16 and 99".