Carla is pregnant and naked, just like the snapshots showing the poses adopted by her mother while pregnant with Carla herself. The sunlight slips in through the windows. We see flashes in Super-8 of mothers and fathers, grandfathers and grandmothers; smiling, sewing, reciting poems. We then see a young girl growing up from the 60s until today, passing through the 80s, crossing the thresholds of womanhood and history, until she meets the pregnant Carla beside the blue sky of the Catalan coast.