Pierre, a Parisian engineer, goes up into the Alps for his work. Irresistibly attracted by what surrounds him, he camps out alone high in the mountains and leaves behind his everyday life. Up there he meets Léa, a chef of an alpine restaurant, while mysterious glows glitter in the deep mountains.