Morán is a bank employee in Buenos Aires who dreams up a risky plan to liberate himself and his co-worker Román from the shackles of working life: Morán will steal enough cash from the bank to fund their retirement if Román hides the money for him after he confesses and serves prison time; in three years' time, they'll reunite, split the cash, and never have to work again. Departing to the countryside to fulfill his side of the deal, the less adventurous Román finds himself transformed by Morán’s idyllic vision of economic liberation far from the rigors of urban life. But what is the true cost of freedom?