Seven-year-old Sol is at her grandfather's house helping to prepare a surprise party for her father. As the day goes on, a strange and chaotic atmosphere gradually invades the situation, fracturing the foundations that keep her family together. Sol will understand that her world is about to undergo an enormous change, one that will open the road to the mystery of celebrating life.