Inspired by true events. A teacher was arrested for having sexual relations with one of her 13-year-old students while she was married and the mother of three children. She was released after completing her sentence, but failed to respect the prohibition to see the boy again, becoming pregnant by him and spending another 7 years in prison accused of rape. Now, 20 years later, a Hollywood actress wants to make a film about their story.