A nationwide lockdown is imposed in India during the coronavirus pandemic. While all Nepalese migrant labourers are boarding vans to leave for their country, Hansi sees an opportunity to earn more money for his ailing son in the emerging labour crisis when his brother-in-law, Dil Bahadur, offers him illegal work in a godown.