A hot, dry summer, like so many in recent years. A small holiday home on the shores of the Baltic Sea. Four young people meet, friends old and new. A red sky looms over them. Slowly and imperceptibly they are surrounded by the flames. They hesitate, afraid - not of the flames - it's love that scares them. Happiness, lust and liberation; but also jealousy, bitterness and tension. A film suspended between symbolism and realism, huge fun yet deeply tragic.