In 1928, Virgina Woolf published Orlando, the first novel in which the lead character changes sex in the middle of the story. A century later, the philosopher Paul B. Preciado decides to write a letter to Virginia Woolf: his Orlando has left the fiction and leads a life he could never have imagined.