Sandra, Samuel and their 11-year-old son Daniel live in a rather remote mountain area. One day they find Samuel dead outside their home. An investigation is opened into suspicious death and it's not long before Sandra is charged, despite the ambiguous nature of the case: suicide or murder? A year later, Daniel is present at his mother's trial as the couple is literally torn to shreds.