A sophisticated food critic, art lover and provocateur (his business card gives his name and says "nothing" underneath, thumbing his nose at professions and roles) has lived for decades with a woman who does everything for him, a sort of personal assistant, housekeeper and cook. One day she dies and he realises that he is incapable of doing anything for himself. Deciding to take in an untrained, naïve girl from Paraguay, he has to teach her from scratch about the countless aspects of his life (his relationships, personal tastes, culture, gastronomic preferences, etc.). This cultural and generational clash will lead to unusual, intense, contradictory and tender situations that will serve as a learning curve for both of them. TV mini-series with 5 episodes.