Diego, a Venezuelan town planner, and Elena, a contemporary dancer from Barcelona, travel to the United States, with their visas approved, to start a new life. But on coming to the immigration zone of Newark airport, they are taken to the secondary inspection room, where two border protection officers subject them to an inspection and psychologically draining interrogation in the attempt to find out if the couple has anything to hide.