After a night of partying, David has had too much to drink and falls from a terrace as his friend Juan looks on, impotent. David's body crashes onto a car bonnet and breaks into a thousand pieces. As nobody appears to be shocked, Juan sets out to see what happened, only to find himself caught up in a maze of contradictions and pianos that fall from the sky...