Barcelona Football Club, captained by Johann Cruyff, is on excellent form, prompting Sebastián to join a Barça supporters' club. There he meets the chairman's daughter, Juliana, who will make him hers, come what may. Finally the two are to marry, but as fate would have it, the wedding will coincide with the most important game of the league: El Clásico Barça-Madrid.