Following the success of his album El Madrileño, C. Tangana is faced with the challenge of creating the most ambitious tour of his career and shaking up the concept of the live performance. A journey undertaken by the artist over more than four years. From the birth of the album in Cuba to the conceptualisation of the show, the hostility of the negotiations, the rehearsals, the awkward conversations, the behind-closed-doors events and the whirlwind of concerts throughout Spain and Latin America.