An old man with a limp, Khim-Hok, has depended on his wife over the years. They live in an old house on the urban fringe of Taipei. After his wife suddenly passes away, Khim-Hok puts her into an old freezer and goes on living a seemingly peaceful life. But their long-estranged son and his new partner suddenly appears, so Khim-Hok has to face his wife's death when the end finally comes.