Kira is 36. She works at the Pulkovo Airport call centre and lives with her younger sister Vera and her daughters. A couple years ago, their mother kicked the sisters out of the house and later disappeared. It's time for Kira to accept that her mother is dead and move on: get the death certificate, claim her inheritance and start living separately from her sister and nieces. A new life awaits her. But Kira does not want to change anything and dreams only of her mother coming back.