This is a mother who lives inadapted to a world of rigid structures: those of the system, those of the family, those of women. With neither direction nor ownership of the spaces she inhabits, on impulse she decides to abandon her children and enter the forest. In this place giant trees, waving hands and the unknown quantity of some sheets emerge that will guide her at all times. Appearing out of the atmosphere, women dressed in white will accompany her as she mourns her motherhood.