Although born as a TV film, this year Go!azen enters its 10th season. In each one, the first musical series produced in the Basque Country brings a new summer at the Basakabi camp, with covers of well-known songs old and new. This year's season is once again packed with laughs and adventures. Presentation of the first episode of the tenth season.