In the spirit of Moana and Frozen, Ainbo - Spirit of the Amazon is the epic journey of a young hero set in the heart of the Indian peoples, with an effective ecologist message for those dedicated to exploiting nature. Young Ainbo lives in the deepest Amazon jungle. After losing her mother and fighting with the adults of her little village, the bow-toting youngster sets out on a journey to save her people from the destructive power of the white man. Ainbo follows the adventures of the young hero and her spirit guides: Dillo, a cute and humorous armadillo, and Vaca, a goofy oversized tapir, who embark on a quest to save their home in the spectacular Amazon Rainforest. Film not recommended for children under the age of 7.