Episode of the anthology film, La fleur de l’âge / Les adolescents, in which four moviemakers render the same number of portraits of young people. The short film shows a day in the life of Ako, a 16-year-old Japanese girl, at home, at the bakery where she works and having fun with her friends at the bowling alley, the amusement park or in a car.