1885. Chef Eugénie has worked for the famous gourmet, Dodin, for the last 20 years. With the passing of time, their gastronomic endeavours and mutual admiration have flourished into a romantic relationship. Their association has led to unique dishes, capable of satisfying the most demanding palates, but Eugénie values her freedom and has never wanted to marry Dodin, prompting him to do something he has never done before: cook for her.