Itxaso is 17 and lives in Mexico. However, when her mother dies, she has no option but to move to a coastal village in the Basque Country to live with her father Mikel. Mikel is a former surf champion who runs a small school. He is a man that Itxaso doesn't know and that she will be forced to get along with no matter how different they are.