Clara is on her way out of the city on a family trip to the outskirts. She receives a message from Martina, her childhood friend, the person she'd been with the night of the tragedy at the República Cromañón club, bringing the idea of motherhood into the foreground. This shot of the present day and reality in a series of WhatsApp texts, home videos and family lunches sparks an exhaustive look back at her own adolescence and that of her friends in a city ravaged by the crisis and by a tragedy.