Gripped by the blind faith of her father, Reverend Pearson, Leni accompanies him on his evangelical mission. A banal accident forces them to stop at El Gringo's garage. When the Reverend becomes obssessed with saving the soul of Tapioca, the mechanic's son, Leni realises the time has come to take her fate into her own hands.