David is on the way to his hometown in Brazil to present a movie at a film festival. As he arrives, the Covid-19 pandemic starts to spread rapidly over the country. A lockdown is enacted, the festival is suspended and David's flight back home is canceled. Alone, David needs a place to stay and sees no alternative other than to reach out to his father, Geraldo, an eccentric man with whom he has not spoken for over ten years. As David arrives at Geraldo's apartment, strange things start to happen.