The injuries suffered by Ada when she is struck by lightning during a storm in the countryside affects her both physically and psychologically. As well as the visible consequences, she is worried about a series of strange symptoms she can't control: visual and auditory hallucinations, electric shocks and momentary confusions that end up distancing her from her former life. She finds support in a group of lightning survivors and the doctor in whom they have blind trust. For Ada, the road to electrophilia will be a voyage of no return.