Recently separated, Irene is faced for the first time with the absence of her 4-year-old daughter, who is spending a few days with her father. Unable to adapt to this new reality, she makes her way to her house in a small village in the Catalan Pyrenees in the attempt to regain the control and peace she feels she lost some time ago. But the place, once so familiar to her, slowly becomes as overwhelming as her new life and eventually forces her to stop running and face up to her fears.