For Dani, being Spanish means serving his country as a member of the riot police squad, honouring his flag, enforcing the law. But during an eviction in a troubled area of Madrid, Dani uncovers a corruption ring that will make him fear for his life. His only help will lie in Nasha, a young Nigerian girl he just evicted, and her son Little. He soon realises that the system he works for is not the solution, but may always have been part of the problem.