Marta returns to Gijón for the summer holidays from Madrid, where she is setting up home with her boyfriend Leo. In the company of her friend Elena, the pair enjoy the typical summer fun: sunbathing, open-air fiestas. On the beach she runs back into Pablo. The pair arrange to meet for coffee. Their encounters continue until they end up having sex and start seeing each other regularly, to the point of discussing the possibility of getting back together again. Leo comes to Asturias to visit her and Marta decides not to break off with him.