Three couples participate in an unusual group therapy session. The psychologist has left them a series of issues that the couples will have to jointly address and analyse. The proposed mechanics prompt them all to give their opinion, argue and finally show themselves as they really are. Humorously, the complication of the participants' emotional journey will stretch to ususpected limits.